2019-03-06
A Renault kisautójának ötödik generációját a Genfi Autószalonon láthatta először élőben a közönség.
További információkkal szolgált a Renault a Clio ötödik generációjáról, amelyek közül az egyik legfontosabb, hogy hibrid hajtáslánccal is kapható lesz a kisautó. Az E-Tech névre keresztelt modellben egy új fejlesztésű 1,6 literes benzinmotor és két villanymotor, illetve 1,2 kWh-ás akkumulátor működik együtt, így a városban megtett kilométerek 80 százalékát is képes tisztán elektromos üzemmódban végiggurulni a hibrid Clio.
Emellett szerepel még a motorpalettán a háromhengeres egyliteres szívó benzinmotor 65 és 75 lóerős változatban, ötfokozatú manuális sebességváltóval. Aki viszont turbós erőforrásra vágyik szintén választhatja az egyliteres egységet 98 lóerővel, amelyhez az ötfokozatú manuális sebességváltó mellett CVT is rendelhető. A benzinesek közül azonban az 1,3 literes áll a csúcson 128 lóerővel, amelyhez hétfokozatú, kettős tengelykapcsolós automatizált váltó is jár. Dízelfronton az 1,5 literes választható 84 és 113 lóerős változatokban.
A CMF-B platformra épülő új Clio 1,2 centiméterrel hosszabb az elődjénél, ami tágasabb utasteret eredményez, sőt, a csomagokét is kategóriájának egyik legjobb értékét, alaphelyzetben 391 litert tud felmutatni. Az első utasok előtt a kornak megfelelő műszerfal terpeszkedik 9,3 colos multimédiás kijelzővel, digitális műszeregységgel és az elődnél jobb minőségű anyagokkal.
forrás:https://www.autonavigator.hu/cikkek/hibrid-hajtaslancot-is-kap-az-uj-renault-clio/
Van olyan tulajdonsága az új Renault Kangoo-nak, amivel mindenkit leköröz a kategóriájában. Hazai utakon próbáltuk ki a harmadik generációs változatot.
Nem először hallunk hasonló ígéretet, de az autógyártóknak nincs is nagyon más választásuk: az EU-ban már egyértelműen kivégzik a dugattyús motorokat az évtized végére, később pedig már csak Ausztrália marad, és a fejlődő piacok, ahol ilyesmit még el lehet majd sütni.
Az új Renault Kangoo Van-nek ítélte oda az Év Nemzetközi Haszonjárműve 2022 (IVOTY) díjat a 24 európai újságíróból álló szakmai zsűri. A Renault legújabb kishaszonjárművét ítélték a legjobbnak az új Mercedes-Benz Citan mellett az elmúlt 12 hónapban megjelent 14 kishaszongépjármű közül.
A Renault Csoporthoz tartozó Hyvia bemutatta a Renault Master H2-Tech elnevezésű, tüzelőanyagcellás haszonjármű prototípusát.
A Jiangling GSE villanyautónak az alapmodellje jön Európába a Mobilize taxijaként, Kínában Luxury GT néven sportmodellt is kínálnak.
A Mobilize nevű márka/autómegosztó szolgáltatás kínálja majd a kínai Kiangling GSE-t az európai taxisoknak/autómegosztó sofőröknek.
Úgy tűnik, az embereknek kielégíthetetlen vágyuk van a retróra, olyannyira, hogy egyre több manufaktúra áll rá ikonikus modellek újjáélesztésére.
764,9 kilométer – akár ennyit is képes elmenni egy feltöltéssel egy nagy akkucsomagos Renault Zoe, ha egy versenypályán köröznek vele 30 km/h-s átlagtempóval, speciális gumikkal.
A védjegyhivatalban megjelent ábrák alapján a R4-est is megidézik majd a Renaultnál, amely magas építéssel tér majd el a testvérmodell R5-östől.
Úgy tűnik, a Renault vezérigazgatója jobban hisz a villanyautók jövőjében, mint az elődei, így a tervezett következő dízelmotor-generáció már biztosan nem készülhet el.
A történelem ismétli önmagát, azaz az R5 érkezésével együtt újul meg a Renault márkajelzése.
A Renaulution stratégia bejelentése kapcsán több újdonságot is mutatott a Renault. A Dacia Bigster mellett a Renault 5 Prototype nevet viselő sárga-fekete tanulmányautó a másik nagy újdonság, amely a Peugeot-tól nemrég elcsábított új vezető tervező, Gilles Vidal munkája.
Luca de Meo január 14-én vázolja majd a cég jövőjére vonatkozó, átfogó terveket, de egy Automobilwoche által megszerzett belső levelezésből már most tudni lehet, mik az átalakítás kulcsterületei.
A Renault az alapjaitól tervezte át a Kangoo családot, a típusra eddig jellemző mókás részletekből mostanra nem sok maradt. Egyszerű és semleges, bár divatos formatervet kap majd, aki ezt a típust választja.
A korábbi években a teljes Renault-Nissan-Mitsubishit a francia fejlesztők látták el személyautó-dízelmotorokkal, ám ennek vége: Gilles Le Borgne, a vállalat főmérnöke azt mondja, most már csak elektromos és hibrid hajtásokon dolgoznak.
A Seattól elhozott új vezér nem húzza az időt: hozzákezdett a rendcsináláshoz a Renault-nál. Első körben új vezetési struktúrát alakít ki, ahol márkák szerint alakítanak ki különálló részlegeket. Összesen négy lesz, a Renault, a Dacia és az Alpine mellett külön részleget kapnak az új mobilitási mego...
A Mégane RS Trophy-R a radikális változat, ami úgy drágább jelentősen, hogy nem erősebb.
A Clio E-Tech 7,1 milliós indulóáron került az árlistába, a Captur E-Tech 10,75 millió Ft-ba kerül – kedvezmények előtt.
A karosszéria fémrészén kívül mindent kicseréltek a Zoe generációváltásnak nevezett átalakítása során.
Több egyszerű modellfrissítésnél a Renault Kaptur kompakt szabadidő-autó megújulása, új a padlólemez és megkapta az 1,3-as turbómotort is.
A koronavírus elleni küzdelemben segítő Magyar Vöröskeresztnek adott használatra járműveket a Renault Hungária. A márka hazai importőre ezzel is szeretné segíteni a szervezet napi munkáját a rendkívüli helyzetben.
A Genfi Autószalonra szánták, de mivel a rendezvény elmarad, a Renault legalább az interneten megmutatta legújabb tanulmányautóját, amely mindent tud, amit manapság egy autó általában, de ezen túl is van még egy különleges képessége.
A Capturhoz hasonlóan a Mégane is megkapja a Renault új, kuplung nélküli, körmös kapcsolós hibrid hajtásrendszerét.
A brit Autoexpress híre szerint már a márciusi Genfi Autószalonon kiállíthatják a Renault Twingo tisztán elektromos változatát, méghozzá jól ismert hajtással. Ugyanazzal, amelyet a Smart is használ a műszakilag a Twingóval lényegében azonos Forfour kisautóban.
Első ránézésre olyan, mintha egy Segway-riválist támogatna a Renault, de nem egészen erről van szó. A Nino Robotics járműve, bár működési elvében hasonlít a Segway-hez, elsősorban csökkent mozgásképességű embereknek készült.
Az aktuális Kangoo a maga 12 évével lassan a legöregebb modell lesz a piacon. Az utódot még nem mutatták be, de már készül: erre utaltak a korábbi kémfotók, és most a vázlatok is, amelyek a forma levédetése kapcsán váltak nyilvánossá.
A Renault-Nissan-Mitsubishi szövetség mindhárom tagja a villanyautózás úttörői közé tartozott. A Mitsubihsi már 2005-ben mutatott egy elektromos Evo IX-est, és 2009-re az i-MIEV-vel először kínált szériagyártású elektromos autót.
Hivatalosan is bemutatták a Renault K-ZE elnevezésű akkumulátoros-elektromos minit, ami 61 800 jüanos alapárról indul.
A Twingo olyan szegmenshez tartozik, amely gyorsan zsugorodik: több gyártó is jelezte már, hogy vagy egyáltalán nem gyártana kisautókat a jövőben, vagy ha mégis, akkor csak méregdrága elektromos változatokat. A Renault azonban mást szeretne.
Új megjelenéssel, jobb minőségérzettel és több technológiával jön a legnépszerűbb kis SUV, a Captur második generációja.
Kevesebb, mint egy hónappal a hivatalos bemutató előtt kikerült az internetre egy fotó a Renault következő elektromos autójáról, ami a Zoe második generációja lesz.
Tavaly mutatta be a Renault ezt a látványos, kupétetős modellt Oroszországban, és ott is kezdik most gyártani, a Duster műszaki alapjain.
Bár az elsők között dobott piacra elektromos autókat a Renault, az utóbbi években újabb fejlesztésekről alig hallottunk ezen a téren. A K-ZE szériaváltozata azonban valami új.
A Renault néhány nappal ezelőtt fotókat tett közzé az új, ötödik generációs Clio belső teréről, most pedig magát az autót is megmutatta. A Clio megörökölte az előd érzelemdús vonalvezetését, de elegánsabb és lendületesebb lett. S bár a karosszéria rövidült, az utastér tágasabb lett.
A Twingo most érkezett el a félidős modellfrissítéshez, ami sok apró változtatást hozott, ugyanakkor érintetlenül hagyta a kisautó kedves karakterét.
A Megane R.S.-t születése óta úgy tartjuk számon, mint a kompaktkategória egyik nagyágyúját. Most arra voltunk kíváncsiak, mit tud a vadonatúj kiadás!
A Renault harmadszor mutat teljesen önvezető tanulmányautót. A tavasszal, Genfben leleplezett EZ-GO volt a polgári személyszállító, az EZ-Pro a csomagszállító változat, a legújabb, az EZ-Ultimo pedig a sofőrös limuzinok luxuskivitelű alternatívája lehet, ha egyszer megvalósul.
A Renault meglepő húzással tanulmányautóként mutatta be a Kwid mini-szabadidőautót, amelynek az európai megjelenését eddig hiába vártuk.
A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.