2020-02-18
A Kia teljes megújulást emleget, de úgy néz ki, ezúttal felhasználták az előző Sorento alapjait az új modell elkészítéséhez. Erre utal legalábbis, hogy a tetővonal, az oldalablakok és az ajtók nem változtak sokat.
A legnagyobb változtatásokat az autó orrán végezték el. A nagyobb felületű, a fényszórókkal összefüggő hűtőrács és az élesebb, szögletesebb formák szemből egész másnak mutatják a típust, ahogy a nagy, téglalap-forma hátsó lámpák is sokat változtatnak az autó karakterén. A burkolatokat persze oldalt is lecserélték, méghozzá egyszerűbbekre – eltűnt például az ajtók alján futó hullám-díszítés – de a karosszéria teherviselő része valószínűleg nem változott érdemben. Lényeges változtatás még, hogy az első tengely előrébb került valamivel – a gyáriak szerint az első tetőoszlop és az első tengelyvonal 3 centivel van távolabb, mint eddig – és a hátsó túlnyúlás is kisebb lett, amitől egy picit módosultak az autó arányai is.
Ezúttal a február elején nyitó Delhi Auto Expóra készített egy újdonságot a Kia, bár valószínű, hogy még csak tanulmányautóként.
Idén tavasszal mutatták be a Genfi autószalonon az Imagine by Kia koncepcióautót, ami valamilyen szinten görbetükör volt a jelenlegi prémium autógyártók, kijelző méret és mennyiség versenyének.
Már az aktuális Optima is a karakteresebb nagykocsik közé tartozik, ez az új, amelyet most mutattak be Dél-Koreában, még látványosabb formai megoldásokból építkezik.
Nem lehetetlen, hogy a Zsolnán gyártott koreai kompaktok közül az emelt, terepjárós stílusra alakított modell fog a legjobban fogyni.
Egy pillanatra mindenki elengedte a tollát, amikor 2017-ben a Kia bemutatta a Stingert. Amellett, hogy egy szép GT formát kaptunk a koreai gyártótól, az autóban hossz motor van, hátsókerék (vagy akár négy kerék) hajt, ráadásul egy 375 lóerős, kétturbós, hathengeres motor mozgatja.
Megmutatták az új Kia Mohave óriás szabadidő-autót, a Masterpiece tanulmány cseppet sem visszafogott szériaváltozatát.
A Top Gear és a The Grand Tour műsorokban is szerepelt előszériás Kia Stingert megmentették a zúzdától.
A Kia Motors ma bemutatta az új városi crossover, az XCeed első fotóit; a sportos vonalú újdonság a hagyományos SUV modellek alternatívájaként érkezik a kínálatba.
A Niro Hybrid és Plug-in Hybrid megújulásakor az volt a cél, hogy a megjelenés az akkumulátoros-elektromos változatra hasonlítson.
A Kia Motors Europe csatlakozik az ‘Elektromos Küldetéshez’ amely során az autóipari kutató-tanácsadó céggel, a World Shopperrel együttműködve Észak-Európa legfejlettebb elektromos autó piacait járja be.
Még az idén elérhető lesz a feltöltött motorokhoz a lágy-hibrid hajtás, a kombi karosszériával lesz választható a plug-in hibrid hajtás.
Aki azt hitte, minden Ceed-generációnál hatalmas tűzijáték következik, kicsit csalódott lehet, mert annyi történt, hogy az új Ceed rendben van. Ami persze jó hír, de hát ez eddig is így volt, maximum kiegészítették pár olyan dologgal, amivel kötelező: radaros-önvezetős funkciók, ilyesmi.
Kétféle akkumulátor-kapacitással és hajtómotorral lesz megvásárolható a Kia e-Niro villanyautó.Még az idén az európai kereskedésekben lesz a Kia Niro szabadidő-autó harmadik változata, a hibrid és hálózatról tölthető hibridet követően akkumulátoros-elektromos hajtással is megvásárolható lesz az autó...
A Kia Motors mást is bemutatott Busanban: a korábban Indiában a 2018-as AutoExpón már kiállított, és a márka jövőbeli SUV-formáit előre vetítő Kia SP Concept-et valamint a Kia Stinger GT Wide Body is itt tartotta helyi premierjét.
A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.