2019-01-21
Eljött az ideje a még izgalmasabb Micrának. A Nissan két új benzinmotort vezetett be a népszerű csapotthátú autójához, illetve bemutatta a Micra N-Sport nevű különleges változatot is.
A minden felszereltségi szinten elérhető 1,0 literes IG-T motor 100 lóerős teljesítményt ad le egy ötsebességes kézi sebességváltón keresztül. A háromhengeres egység a 0,9 literes, 90 lóerős manuális váltós motor helyébe lép, és jelentős fejlődést jelent a hatékonyság és a teljesítmény terén. Nőtt a teljesítménye (+ 10 LE), nyomatéka (+20 Nm), kedvezőbb lett a CO2-kibocsátása (-13 és -15 g/km között a felszereltségtől függően) és csökkent üzemanyagfogyasztása is (-0,6 és -0,7 l/100 km között a felszereltségtől függően) a kedvezőbb fenntartási költségek érdekében.
Az új motort élénkebb reakciók jellemzik, ami a jobb gyorsuláson is tetten érhető. A zaj és vibráció (NVH) mérésével jellemezhető kifinomultság is javult, köszönhetően a csendesebb utasteret szolgáló, a gördülési zajt jobban kiszűrő szigetelésnek.
A Micra – a 2016-ban bevezetett vadonatúj 5. generáció óta először – immár automata sebességváltóval is elérhető. Az egység egy fejlett fokozatmentes sebességváltó (CVT), amely a Nissannál az X-Tronic nevet kapta.
A D-step-technológiának köszönhetően kifinomultabb a teljesítményleadása, és jobb vezetési élményt kínál a vezetőnek, mint a hagyományos fokozatmentes sebességváltók. Ez különösen a gázpedál hirtelen lenyomására adott reakcióban érhető tetten. A D-step-technológia mindemellett gyorsabb visszaváltásokat és kedvezőbb valós körülmények közötti üzemanyag-fogyasztást is nyújt.
A Micra X-Tronic kimagasló vezethetőségének köszönhetően tökéletes az autó a zsúfolt városi környezetbe. A finom kapcsolásokkal működő sebességváltó igazán rugalmas teljesítményt nyújt a sűrű forgalomban.
A Nissan Micra modellcsalád új zászlóshajója az 1.0 literes 117 lóerős motor, amelyhez egy sportosabb hatsebességes sebességváltó tartozik. Nem egyszerűen a 100 lóerős változat áthangolt, erősebb változata, hanem egy alapjaiban más motor. A továbbra is mindössze háromhengeres erőmű sportosabb vezetési élményt kínál az ügyfeleknek, köszönhetően 180 nm-es nyomatékának, amelyet a túltöltés funkció további 20 Nm-rel növelhet meg. Ezzel a Micra egyenesen a B-szegmens sportos csapotthátú („warm hatch”) mezőnyének középpontjába kerül.
Azonban nem csak a hajtáslánc változott: ez a Micra változat még dinamikusabb menetteljesítményekkel büszkélkedhet, köszönhetőn alacsonyabb hasmagasságának (-10 mm), áthangolt futóművének és közvetlenebb kormányzásának. Az új krómozott kipufogóvégek és a 17 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák teszik tökéletessé az ezzel a hajtáslánccal szerelt Micra megjelenését.
Helen Perry, a Nissan Europe kisautókért felelős ügyvezetője elmondta: „Az új és hatékonyabb 1,0 literes, 100 lóerős hajtáslánc bevezetésével, illetve a 117 lóerős sportos csapotthátú változattal egy még izgalmasabb Micrát kínálunk vásárlóinknak”.
Az ígéretünket egy további lépéssel – az új Micra N-Sport különleges változat bevezetésével – túl is teljesítjük. A változat célja, hogy kiaknázza a Micra teljesítményorientált kialakításában és élvezetes vezetési élményt kínáló személyiségében rejlő lehetőségeket. A számos rendkívül vonzó és exkluzív stílusbeli frissítésnek köszönhetően kiemelkedik a tömegből. E frissítések a következők:
A KÜLSŐ MEGJELENÉS FEJLESZTÉSE
- Karbonhatású borítás a könnyűfém keréktárcsákon és a külső tükörházakon
- Fekete felületű oldalsó borítások, illetve első/hátsó lökhárítók
- Halgoén technológiájú első ködfényszórók
- Sötétített hátsó üvegek
- N-Sport embléma
- Opcionális: LED-fényszórók + LED-ködfényszórók
AZ UTASTÉR FEJLESZTÉSEI
- Alcantara/bőr belső kárpitok
- Fehér légőbeömlők
- Kartámasz az első ülésekhez
- Fekete tetőkárpit
- Sportos megjelenésű padlószőnyegek
- Tolatókamera és parkolássegítő érzékelők
- I-Key intelligens kulcs (kulcs nélküli ajtónyitás és nyomógombos motorindítás)
- Opcionális: Téli csomag (első ülésfűtés + fűthető külső tükrök)
Az N-Sport az új 1,0 literes motor mindkét változatával rendelhető (117 és 100 LE)
Helen Perry a következőket tette hozzá: „Az új Nissan Micra N-Sport bemutatásával egy exkluzív és még sportosabb csomagot alkottunk meg, amely még élvezetesebbé teszi az autó vezetését.”
A Nissan Micra vadonatúj 100 és 117 lóerős benzinmotorjai a legfejlettebb műszaki megoldásokat kínálják. Úgy tervezték őket, hogy a teljesítmény és hatékonyság tökéletes egyensúlyát nyújtsák, miközben a jármű fenntartási költségei a lehető legalacsonyabban maradnak. Mindkét motor megfelel a legújabb Euro6d-Temp károsanyagkibocsátási szabvány követelményeinek.
forrás:https://hungary.nissannews.com/hu-HU/channels/channel-0490e3e4a82446b781d76c5e2968afa2?selectedTabId=releases
Bemutatkozott a Nissan GT-R 2024-re frissített változata a Tokiói Autószalonon. A 2024-es modellt az emissziós előírások miatt már nem hozzák el Európába, de a japán piacon továbbra is hasít. A sokat megélt, 16 éves autó már túl van két faceliften, és a mostanival együtt öt frissítésen.
A GT-R betűkombináció legalább fél évszázada a Nissan igazán durva sportautóit jelöli. A megnevezés jó ideig a japán gyártó Skyline modelljeinek legsportosabb változatát jelentette, ám a legújabb GT-R már egy önálló entitás.
Egy 1988-as Nissan pick-up talált új életet tipikus floridai agymenés formájában.
Bemutatta a Nissan az új X-Trailt, amely 2023-tól lesz majd kapható, és a Renault-Nissan együttműködés jegyében a CMF-C platformra épült. Az új modell számszerűsítve a negyedik generáció, és a 2013-ban bemutatott harmadikat váltja.
A kanadai autóőrült Tim Schmidt Nissan GT-R-je csúnyán kiégett 2019-ben, de ő a tragédiában is látott lehetőséget, és felhasználta a japán sportkupé megmaradt darabjait egy igazán eszement ötlethez.
Az Autonews cikke szerint hamarosan befejeződik a világ második legnagyobb példányszámban gyártott villanyautójának gyártása, a Nissan Leaf az évtized közepén búcsúzik – a márka nem erősítette meg az értesüléseket.
Hivatalos is megkezdődik a Nissan Qashqai e-Power európai forgalmazása, ami a márka első itteni hatótávnövelős villanyautója.
A Renault számos típusából ismert öntöltő hibrid egységgel gyarapítja a Juke motorkínálatát a Nissan. Az autó városban a menetidő 80%-át képes emissziómentesen megtenni.
Teljesen új autót kapunk Nissan Juke néven a megszokott rendhagyó megjelenéssel.
2030-ig 23 villanyautót – köztük 15 akkumulátoros-elektromos – dob piacra a Nissan, a cél, hogy addigra az értékesítés 50%-a ilyen autó legyen.
Egy soron készülnek majd a belső égésű motorral szerelt és villanyautók a Nissan Intelligens Autógyárában.
A Nissan lerántotta a leplet a vadonatúj Townstar furgonról, a következő generációs kompakt kishaszongépjárműről.
A Nissan leleplezte a hetedik generációs Z sportkupét. A Z megmaradt annak, ami mindig is volt, egy hátul hajtó, izgalmas vezetési élményt nyújtó sportkocsinak, amelynek ráadásul rendkívül kedvező ára is van. A Z forgalmazását Európában nem tervezik, Észak-Amerikában viszont jövő tavasszal már a sza...
Minden új Leaf vásárlót egy e-bike túrával lep meg a Nissan, a túra során Bükkzsércen alhatnak egyet a résztvevők.
Meglepő döntést hozott a Nissan: nem hoz Európába több Navara pickupot, miután a helyi gyártást leállítják Barcelonában az év végén.
A kínai piac számára fejlesztik a Venucia V-Online nevű, szokatlanul sarkos vonalvezetésű szabadidő-kupét.
Miközben Európában a Nissan költségcsökkentési okokból kivezeti a sportmodelljeit, máshol egyre szélesebb skálán lehet majd erős Nissant venni. Úgy hírlik, nem csak az új 400Z nem érkezik meg hozzánk, hanem a Nissan GT-R-t is kivezetik majd a piacról. Ez nem azt jelenti, hogy teljesen átfordulnának ...
Azt már tudjuk, hogy a Nissan Rogue testvérmodellje lesz az X-Trail, most itt vannak az első gyári fotók és információk az új modellről.
Bemutatkozott a V alakú orrot magán viselő, előző generációs Nissan Micra, amelyet Mexikóban dobnak piacra.
Az otthon dolgozás nem mindenki számára működik, nekik próbál alternatívát nyújtani a Nissan NV350 Office Pod tanulmány.
A Nissan számára meghatározó az új Qashqai fogadtatása, talán ezért is próbálják a bemutató előtt ilyen szokatlan mértékben felkelteni iránta az érdeklődést. Korábban az álcázott prototípusról mutattak külső képeket, a belső teret viszont már nem is takargatják a legújabb képeken.
A Nissan egy kisebb frissítést végez a Micrán, de olyat, ami az autón magán látható változásokat nem okoz: csak a motorpaletta változik, illetve a felszereltségi szinteket szaporítják tovább.
A Nissan kifejezetten katasztrófahelyzetekre ajánlaná legújabb tanulmányautóját, amely a Re:Leaf nevet kapta.
Mifelénk csak szürkeimporton keresztül lehet majd hozzájutni az új Nissan Z sportkocsihoz, hivatalos forgalmazását nem tervezik.
Egymillió mérföldet, azaz 1 609 000 km-t tett meg 2007-ben vásárolt Nissan Frontier-ével Brian Murphy, a gyár most egy új pickupot adott neki a régiért cserébe.
Egy csomó információ nem okvetlenül jön át a száraz sajtóanyagból, de még az élő bemutatóból sem, ami szigorúan egyirányú, de az oda-vissza beszélgetés egészen megfoghatóvá tud tenni egy új terméket – még a pandémia-közi, videochates interjúk korszakában is.
Leleplezték az észak-amerikai Nissan Rogue szabadidő-autót, ami Európában forgalmazott X-Trail néhány apró eltéréssel. Utóbbi leleplezésére még várnunk kell egy keveset.
Bár viszonylag régen nem módosították a Nissan olcsóbbik sportkocsiját, úgy néz ki, ez mégsem jelenti, hogy lemondtak volna róla. Erre utal legalábbis, hogy felbukkan a Nissan jövőbeli modelljeit felvillantó kisfilmben (0:28-tól).
Az új típus neve Nissan 400Z lehet és a 240Z stílusjegyeit hordhatja magán.
Több országban is jogi védelmet kért a Nissan két új jelvényre. Az egyik a Nissan logó egy újabb, egyszerűsített változata.
A Juke leváltása csak a kezdet volt: a következő 18 hónapban cserélik le a kínálat legfontosabb Nissan modelljeit.
Két évvel ezelőtt dobták piacra a Nissan Leaf második generációját, amelynek még várni kell a frissítésére, de azért van néhány említést érdemlő változás.
50 évvel ezelőtt jelent meg az első Z kupé és az első Skyline GT-R – mindkét sportkocsiról egyszerre emlékezik meg a gyár.
A Nissan is készült a Tokiói Autószalonra, többek közt az IMk nevű tanulmánnyal, amely első ránézésre csak egy újabb japán törpeautónak látszik, kicsit túl sima vonalakkal és túl kis felületű lámpákkal.
Csaknem egy évtizeddel azután, hogy a kompakt crossoverek mezőnyébe berobbant, a Nissan Juke ismét fel akarja forgatni a szegmenst. A Juke második nemzedéke még ütősebb formával, tágasabb belső térrel és korszerű technológiákkal szeretne az európai vásárlók kedvencévé válni.
Amikor 2010-ben megjelent az első Nissan Juke, nagyon megosztotta a közönséget. Volt aki szerette, volt aki rosszul volt tőle, szinte nem is volt középút. Úgy tűnik, előbbiek voltak többen, mert a mai napig sokat adnak el belőle, viszont most már vastagon megérdemli a modellfrissítést. Nincs több rá...
Nissan a mai napon bejelentette, hogy szerződést kötött a Grand Automotive Kft-vel, aki mint magán importőr fogja ellátni az újautó, alkatrész és szolgáltatás értékesítési feladatokat Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában.
A Navaráról ugyan többet hallottunk mostanában más típusok, a Renault Alaskan és a Mercedes X osztály műszaki alapjaként, mint saját jogán, de most a japánok pickupja is megkapja a félidős frissítést, amely a piacon tarthatja még néhány évet.
Elég bizonytalan a Nissan Z sportkocsik jövője, de egyelőre csak a vászontetős változat megszűnése biztos. Az indok egészen egyszerű: a változat iránt folyamatosan csökkent a kereslet, és mostanra olyan szintre esett, hogy az eladásból származó bevétel valószínűleg a gyártási költségeket sem fedezi.
A Nissan, mióta bemutatta a GT-R sportautót, minden évben fejleszt rajta egy kicsit. A Nismo csúcsmodell is tovább tökéletesedett a 2020-as modellévre. Harciasabb kinézetű lett és lefogyott, emellett még stabilabban fekszi az utat és jobban fékez.
A Nissan ma lerántotta a leplet a vadonatúj IMQ tanulmányautóról, egy korszerű technológiájú és formatervezésű koncepcióautóról, amely kijelöli a crossoverek következő nemzedékének irányát.
A Nissan X Opus nevű szerkezet egy szériagyártású sátor-lakókocsi speciális változata, amelyhez a Nissan szállította az elektromos egységet. A vízhatlan, hordozható elektromos táp különlegessége, hogy a használt Nissan Leaf akkumulátorokból származó, jobb állapotú cellákból építik.
Már nem elégszünk meg a középszerűvel, mindig jobb, erősebb és csendesebb motorokra van szükségünk. Természetesen szennyezzen kevesebbet, ez már törvényi előírás is.
Nyolc évvel azután, hogy életre hívta a kompakt crossover szegmenst, legördült az egymilliomodik Juke a Nissan sunderlandi gyárának futószalagjáról. Átlagosan minden 105. másodpercben elkészül egy vadonatúj Juke.
Az idei évben eddig az új Nissan LEAF a legkeresettebb elektromos jármű Európában, miközben a zéró emissziós autó továbbra is újabb és újabb vásárlókat nyer meg szerte a régióban.
A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.